tag:blogger.com,1999:blog-2133693046904171161.post1585947909107936736..comments2011-10-13T03:29:34.685-07:00Comments on Βελτίωση της διάγνωσης-υποστήριξης μαθητών: Αναβάθμιση υπηρεσιών διάγνωσης...ΦΙΛΟΙ των ΚΕΔΔΥhttp://www.blogger.com/profile/10607399564173157582noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2133693046904171161.post-8745820743487614612011-10-13T03:24:18.541-07:002011-10-13T03:24:18.541-07:00Στα ΚΕΔΔΥ πάντα υπάρχει -και θα υπάρχει- αρκετή δο...Στα ΚΕΔΔΥ πάντα υπάρχει -και θα υπάρχει- αρκετή δουλειά, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι ο μαθητικός μας πληθυσμός είναι υποδιαγνωσμένος!ΦΙΛΟΙ των ΚΕΔΔΥhttps://www.blogger.com/profile/10607399564173157582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2133693046904171161.post-30354510667369884482011-10-11T12:34:58.847-07:002011-10-11T12:34:58.847-07:00Στην επαρχία πάντως, τουλάχιστον στο δικό μας ΚΕΔΔ...Στην επαρχία πάντως, τουλάχιστον στο δικό μας ΚΕΔΔΥ, προλαβαίνουμε να κάνουμε και υποστήριξη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2133693046904171161.post-83069102019059015542011-09-29T02:51:16.803-07:002011-09-29T02:51:16.803-07:00Καλό θα ήταν να είχαμε ευελιξία στις διαδικασίες α...Καλό θα ήταν να είχαμε ευελιξία στις διαδικασίες αξιολόγησης ώστε να διαχειριζόμαστε μεγάλους αριθμούς μαθητών και έτσι να μας μένει χρόνος για υποστήριξη, τόσο εντός του ΚΕΔΔΥ (π.χ. συμβουλευτική μαθητή/γονέα), όσο και εκτός του ΚΕΔΔΥ (π.χ. επισκέψεις σε σχολεία). Για να γίνει αυτό θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε ομαδικές δοκιμασίες (π.χ. screening tests, παραγωγή γραπτού λόγου, ερωτηματολόγια αυτοαξιολόγησης) με σκοπό την δημιουργία ενός λεπτομερούς φακέλου του μαθητή. Υπάρχουν κάποια από τα «12 ανιχνευτικά εργαλεία» (δόθηκαν στα ΚΕΔΔΥ) που μπορούν να εξυπηρετήσουν αυτό τον σκοπό. Έτσι, θα εξοικονομηθούν πολλές ανθρωποώρες. Εννοείται πως θα συνεχίζουν να γίνονται κάποιες ατομικές δοκιμασίες (π.χ. αξιολόγηση της αναγνωστικής ικανότητας). Θα μπορούσε να γίνεται η λεπτομερής αξιολόγηση του μαθητή, μόνο αν προκύπτει λόγος ύστερα από την μελέτη του φακέλου του και από τα screening tests). Αυτό έχει κάποιο ρίσκο, αλλά γίνεται και χωρίς αυτό? Σίγουρα, τα τεστ είναι απλώς εργαλεία και πάνω από αυτά βρίσκεται η κρίση του αξιολογητή.<br />ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ!ΦΙΛΟΙ των ΚΕΔΔΥhttps://www.blogger.com/profile/10607399564173157582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2133693046904171161.post-86026285111144778252011-09-28T00:39:28.218-07:002011-09-28T00:39:28.218-07:00Είναι γεγονός ότι πολλές από τις διαδικασίες που υ...Είναι γεγονός ότι πολλές από τις διαδικασίες που υπαγορεύονται από τα ΦΕΚ και άρα εμείς ακολουθούμε, είναι χρονοβόρες. Νομίζω πως αυτή την κριτική θα πρέπει να την αντιληφθεί η πολιτεία και να ανοίξει τον διάλογο με τα ΚΕΔΔΥ. Η διατήρηση της υπηρεσίας μας δεν θα έχει μακροπρόθεσμα ποσοτικά και ποιοτικά οφέλη, εάν δεν προσαρμόσουμε τις διαδικασίες μας στα σημερινά δεδομένα.Panoshttps://www.blogger.com/profile/01941779421923845281noreply@blogger.com