Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Ταξινόμηση και Γνωμάτευση


Συνάδελφοι και Φίλοι,
σχολιάζοντας αυτή την ανάρτηση μπορούμε μιλήσουμε για την ισχύουσα ταξινόμηση των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών και για τη γνωμάτευση που εκδίδουμε.

2 σχόλια:

  1. Μέσα σε όλα αυτά χρειαζόμαστε ένα ενιαίο σύστημα αξιολόγησης (π.χ. την ICF-CY) με σκοπό την κοινή ορολογία στις γνωματεύσεις. Επίσης, η κατηγοριοποίηση που χρησιμοποιούμε είναι παρωχημένη (όσο σκέφτομαι εκείνη την παραφουσκωμένη κατηγορία "Άλλες δυσκολίες"...). Ας μην θίξουμε ακόμα δυσκολότερα θέματα αυτή τη στιγμή! Το ζήτημα είναι να γίνει κάποια συλλογή προτάσεων και να μας ακούσει το υπουργείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιστεύουμε ότι οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ ξεχωρίζουν από άλλες, λόγω καλής χρήσης της διεπιστημονικής προσέγγισης. Ωστόσο, είναι σαφές ότι τα ΚΕΔΔΥ χρειάζονται και αυτά επιστημονική καθοδήγηση για την βελτιστοποίηση του "προϊόντος" που λέγεται γνωμάτευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή